Pages

Tuesday 6 June 2017

BLACK AND WHITE

Hey guys! My dress from Asos finally arrived! The order was really late, but it was worth waiting for. The dress is simple, but can be worn to work as well as to party... I am really glad I bought it. What do you think of it?

Zdravo svima! Moja Asos haljina je konacno stigla! Porudzbina je prilicno kasnila, ali bila je vredna cekanja. Haljina je jednostavna, ali moze biti nosena na posao kao i u izlazak... Veoma mi je drago da sam je kupila. Kako se vama cini?








DRESS-ASOS
SUNGLASSES-ZAFUL
SANDALS-DEICHMANN
WATCH-S.OLIVER
BAG-STRADIVARIUS

8 comments:

  1. Ja mnogo volim ovakve stvari, ali mislim da kroj ne bi laskao mojoj figuri. Divno! :D

    http://couturecase.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jednostavan je kroj, jedino bi meni trebao br. manji jer malo deluje sire haljina :D

      Delete
  2. Nemam komentara,s a v r š e n s t v o! :)

    anastasjastyles.blogspot.ba <-------------- novi post

    ReplyDelete
  3. Odlican outfit! Love the details!

    http://www.mihaailo.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Such a beautiful dress <3 Looks great on you!!

    www.rakhshanda-chamberofbeauty.com

    ReplyDelete