Pages

Thursday 19 October 2017

OVER THE KNEE OPPOSITE BOOTS

Hello my loves! I have been searching for beige over the knee boots for a while and I know that you will say it is easy to find them, but finding comfortable ones is actually really hard. I already have one pair of over the knee boots but in black colour, and I can tell you that they aren't meant for walking long distances. Luckily, brand Opposite shoes jumped in and I finally got everything I wanted. I already wore these boots few times and actually was in them for a whole day and they showed up to be really comfortable. So, I can give you all recommendations to go ahead and visit their website by clicking HERE or their Instagram page by clicking HERE. How do you like these boots below?

Zdravo svima! Tražila sam bež čizme preko kolena već duže vremena i znam da ćete reći da je lako da se nađu, ali pronaći one koje su udobne je zapravo teško. Već imam jedan par crnih čizama preko kolena, i mogu vam reći da nisu namenjene za šetnju na duge staze. Srećom, brend Opposite shoes je uskočio i konačno sam došla do onoga što mi treba. Već sam nosila ove čizme par puta i zapravo sam bila u njima ceo dan i pokazale su se kao veoma udobne. Tako da, mogu vam dati sve preporuke da posetite njihov sajt klikom OVDE ili njihovi Instagram stranicu klikom OVDE. Kako vam se dopadaju ove čizme ispod?










I AM WEARING: OVER THE KNEE KHAKI BOOTS
JELENA IS WEARING: BLACK BOOTS


PHOTO CREDIT: SEKULIĆ ALEKSANDRA

6 comments:

  1. Super ti je post. Mnogo mi sr dopada kako pises.Rado citam tvoje postove. Samo tako nastavi .Pozdrav

    https://kraljicadrameblog.wordpress.com/2017/10/18/outfit-of-the-day/

    ReplyDelete
  2. Dear I'm following you back :)

    ReplyDelete