Pages

Wednesday 14 March 2018

A YEAR OLDER AND ( I HOPE ) WISER

Zdravo svima! Ovaj put sam vam pripremila  malo drugaciji post nego inace. Da, kao sto mozete zakljuciti po naslovu danas mi je rodjendan. Mislim da sada razumem ljude koji pricaju da sto smo stariji vreme brze prolazi jer imam osecaj da sam napunila 22 godine pre par dana, a ne pre godinu dana. Prepostavljam da je taj osecaj uslovljen mnostvom stvari koje su se izdesavale u prethodnih godinu dana. Najveci kredit cinjenici da mi je vreme proletelo dajem svojoj potrebi da sebi na dnevnoj bazi dajem zadatke koje nastojim da odradim. Dnevni zadaci nekad prerastu u nedeljne, nedeljni u mesecne i tako dodjem do toga da vec punim 23 godine.
 Moram priznati da mi je ova godina bila mozda najvise poucna od svih do sada. Valjda je to i normalno, sto smo stariji pocinjemo da imamo neki drugaciji ( da ne kazem zreliji ) pogled na svet odnosno na svakodnevna desavanja, odluke, okruzenje...  Kao sto je i uobicajeno bilo je tu lepih i ruznih stvari. Lepih vise volim da se prisecam, ali i stvari koje deklarisem kao ruzne takodje su dobrodsle da protrce nekad kroz glavu - ukoliko su to stvari na koje nismo mogli da uticemo onda nas nateraju da se zamislimo koliko smo srecni sto su prosle, a ukoliko su to greske koje smo pravili... hmmm, pa mogu reci da sam naucila da volim svoje greske na neki nacin. Pokusavam da ne prebacujem sebi sto se dese ( a uvek se mora prikrasti neka ), vec gledam na njih kao na jako dobru lekciju koju cu pamtiti u buducnosti. 
Ono sto mi se izuzetno svidelo u ovoj godini jeste sto su mi moj pretrpani raspored i svestranost omogucili da upoznam ljude slicnih interesovanja i koji su ostali u mom krugu. Uvek ima i onih koji nestanu iz tog nekog kruga, ali mogu reci da oni su za koje smatram da su vredni svog mesta u tom malom zacaranom krugu tu i ostali. Definitivno smatram da je kvalitet mog okruzenja bitniji nego kvantitet. Jos jedna stvar koja mi se svidela u prethodnoj godini jeste moja odlucnost i fokusiranost na ciljeve koje sebi postavljam. Cak i u najvecem ludilu od rasporeda znam kako da odrzavam pravac. Neke odluke mi mozda sada deluju kao teske i zahtevne, ali ipak sebi dajem vremena da ih donesem. Bitno je da znam da necu pogresiti, vec samo sebi stvoriti prostora da naucim nesto novo. A, s obzirom da je ovo ipak rodjendanski post necu puno da filozofiram, vec vam dajem priliku da pogledate divnu ( i preukusnu) torticu na fotkama dole:







2 comments:

  1. Srecan rodjendan! :* Bas lep post,kao i slike :) Preko cega ih uredjujes?

    ReplyDelete